Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.-
dc.contributor.authorГурцак, Є. О.-
dc.date.accessioned2018-06-09T21:13:17Z-
dc.date.available2018-06-09T21:13:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШіковець К. О. Моделювання конкурентного середовища сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта, Є. О. Гурцак // Інфраструктура ринку. – 2017. – Вип. 13. – С. 108-111. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/13-2017uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9451-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні основи конкурентоспроможності підприємства. Використано модель п’яти сил конкуренції М. Портера, яка складається з виявлення загрози появи нових гравців, рівеня конкурентної боротьби, загрози появи продуктів, ринкової влади постачальників, ринкової влади покупців. Даний підхід дозволить глибоко вивчити конкурентне середовище підприємства та вжити заходів щодо підвищення його конкурентоспроможності.uk
dc.description.abstractРассмотрено теоретические основы конкурентоспособности предприятия. Использовано модель пяти сил конкуренции М. Портера, которая состоит из выявления опасности появления новых игроков, уровня конкурентной борьбы, опасности появления продуктов, рыночной власти поставщиков, рыночной власти покупателей. Данный подход позволит глубоко изучить конкурентную среду предприятия и предпринять меры по повышению его конкурентоспособности.uk
dc.description.abstractTheoretical bases of competitiveness of an enterprise are considered. The model of five forces of the competition of M. Porter is used that consists of identification of threat of new entrants, the level of competition, the threat of substitutes, bargaining power of suppliers, bargaining power of customers. This approach will allow deeply studying the competition environment of enterprise and taking measures in relation to the increase of its competitiveness.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмодель п’яти сил конкуренціїuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectстратегія низьких витратuk
dc.subjectстратегія диференціаціїuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectмодель пяти сил конкуренцииuk
dc.subjectконкурентная стратегияuk
dc.subjectстратегия низких издержекuk
dc.subjectстратегия дифференциацииuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectfive forces model of competitionuk
dc.subjectcompetitive strategyuk
dc.subjectlow expenses strategyuk
dc.subjectdifferentiation strategyuk
dc.titleМоделювання конкурентного середовища сільськогосподарських підприємствuk
dc.title.alternativeModelling of the competitive environment of agricultural enterprisesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorShikovets, K. O.-
local.contributor.altauthorKvita, G. M.-
local.contributor.altauthorHurtsak, E. O.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.market-infr.od.ua/uk/13-2017uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
модел_конкурент_середов.pdf142,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.