Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрасол, І. Г.uk
dc.contributor.authorЯцишина, Л. К.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T12:06:55Z-
dc.date.available2016-02-18T12:06:55Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationПрасол І. Г. Маркетинговий аналіз ринку ресторанних послуг [Текст] / І. Г. Прасол, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2 (76). - C. 155-162.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/952-
dc.description.abstractМетою статті є дослідити та проаналізувати ринок ресторанних послуг України, а також розробити план маркетингових заходів для виведення підприємства зі стадії спаду. Об’єктом дослідження є ринок ресторанных послуг України. Фундаментальні аспекти сучасних форм організації та роботи у ресторанному бізнесі, розвитку ресторанної справи України знайшли своє відображення у працях таких вчених, як А.І.Усіна, Т.П.Кононенко, Н.В.Полстяна, І.В.Хваліна, О.Л.Іванік, Г.Б.Мунін, А.О.Змійов та ін. Розвиток національного ринку ресторанних послуг викладений у роботі к.т.н. В.Сухенка та д.т.н. Ю.Сухенка. Автори використовують різні підходи до аналізу і висвітлення ситуації на даному ринку. Ринок громадського харчування в Україні насичений не більше ніж на 50%. В середньому по Європі одне місце в ресторані (кафе, барі тощо) доводиться на 8 жителів, в Києві - на 35 жителів, в Дніпропетровську - на 40, в Донецьку - на 35, в Львові - на 25 жителів. Проаналізувавши діяльність підприємств і його нинішній стан на ринку ресторанних послуг м. Бориспіль, визначено, що підприємство за стадією життєвого циклу товару (ЖЦТ) знаходиться на стадії спаду, і було рекомендовано впроваджувати стратегію «проходження етапу спаду». Для підтримки обраної стратегії були розроблені маркетингові та комунікаційні заходи. У багатьох власників домінує лише бажання відкрити свій бізнес і отримати від цього якнайбільший прибуток, але мало хто замислюється над тим, як утримати підприємство «на плаву», як зацікавити потенційних споживачів. Найчастіше започатковують, щось таке, що вже є на ринку і чим не здивуєш споживачів, бояться ввести інновації, створити нову нішу.uk
dc.languageuk
dc.subjectrestaurant services marketen
dc.subjectstrategic developmenten
dc.subjectinnovationen
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectрынок ресторанных услугru
dc.subjectстратегическое развитиеru
dc.subjectинновацииru
dc.subjectмаркетинговые мероприятияru
dc.subjectмаркетинговый планru
dc.subjectринок ресторанних послугuk
dc.subjectстратегічний розвитокuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectмаркетинговий планuk
dc.titleМаркетинговий аналіз ринку ресторанних послугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPrasol, I. H.en
local.contributor.altauthorYatsyshyna, L. K.en
local.contributor.altauthorПрасол, И. Г.ru
local.contributor.altauthorЯцишина, Л. К.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (76)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V76_P155-162.pdf251,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.