Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, І. Р.-
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.date.accessioned2018-07-16T11:20:55Z-
dc.date.available2018-07-16T11:20:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГаркуша І. Р. Сучасні інструменти просування продукції у малому бізнесі / І. Р. Гаркуша, О. М. Ніфатова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 26-33.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9532-
dc.description.abstractУ статті описано сутність сучасних інструментів просування товарів та послуг, їх вплив на позиції підприємства. Доведено, що інструменти-комунікації дозволять підприємству ефективно і раціонально організувати процес взаємодії з клієнтами, що в свою чергу дасть можливість проводити рекламні кампанії, отримувати інформацію від клієнтів і на цій основі приймати ефективні рішення. Розкрита роль інструментів просування продукції, оскільки в сучасних умовах вони виступають ключовим фактором забезпечення конкурентних позицій підприємства, створюють та розповсюджують інформацію про товари та послуги підприємств. Автором виділено основні переваги від застосування сучасних інструментів просування товарі в малому бізнесі: більш точне охоплення цільової аудиторії, інтерактивність, порівняно низька вартість.uk
dc.description.abstractВ статье описано сущность современных инструментов продвижения товаров и услуг, их влияние на позиции предприятия. Доказано, что инструменты коммуникации позволят предприятию эффективно и рационально организовать процесс взаимодействия с клиентами, что в свою очередь даст возможность проводить рекламные кампании, получать информацию от клиентов и на этой основе принимать эффективные решения. Раскрыта роль инструментов продвижения продукции, поскольку в современных условиях они выступают ключевым фактором обеспечения конкурентных позиций предприятия, создают и распространяют информацию о товарах и услугах предприятий. Автором выделены основные преимущества от применения современных инструментов продвижения товаров в малом бизнесе: более точный охват целевой аудитории, интерактивность, сравнительно низкая стоимость.uk
dc.description.abstractIn the article describes the essence of modern tools of promotion of goods and services, their influence on the position of the enterprise. It is proved that communication tools will allow the enterprise to efficiently and efficiently organize the process of interaction with clients, which in turn will allow them to conduct advertising campaigns, to receive information from clients and to make effective decisions on this basis. The role of product promotion tools has been revealed, since in modern conditions they are a key factor in ensuring competitive positions of the enterprise, creating and distributing information about products and services of enterprises. The author highlights the main advantages of using modern tools for promoting goods in small business: more accurate coverage of the target audience, interactivity, relatively low cost.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectпросування товарівuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectспоживача мотиваціяuk
dc.subjectмалобюджетні інструменти рекламиuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectпродвижение товаровuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectкоммуникацияuk
dc.subjectпотребительская мотивацияuk
dc.subjectмалобюджетные инструменты рекламыuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectproduct promotionuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectconsumer motivationuk
dc.subjectlow-budget advertising toolsuk
dc.titleСучасні інструменти просування продукції у малому бізнесіuk
dc.title.alternativeСовременные инструменты продвижения продукции в малом бизнесеuk
dc.title.alternativeModern tools for promoting products in small businessuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorГаркуша, И. Р.-
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorGarkusha, I.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноваційний розвиток кластерного підприємництва в Україні: стратегічні орієнтириuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P026-033.pdf369,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.