Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвдієнко, О. С.-
dc.date.accessioned2018-07-17T09:42:38Z-
dc.date.available2018-07-17T09:42:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАвдієнко О. С. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства / О. С. Авдієнко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 99-105.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9543-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ «Приправка», надані відповідні рекомендації щодо її підвищення. Наведений аналіз надав можливість з’ясувати, що конкурентоспроможність продукції підприємства передбачає як прийняття до уваги запитів споживачів, так і стан на конкурентному ринку. Для отримання лідируючих позицій в висококонкурентній боротьбі, необхідно створювати рентабельні та цікаві споживачеві продукти, які він хоче купити, знає де купити і може дозволити собі це зробити.uk
dc.description.abstractВ статье проведен анализ конкурентоспособности продукции предприятия на примере ТМ «Приправка», предоставлены соответствующие рекомендации по ее повышению. Приведенный анализ дал возможность выяснить, что конкурентоспособность продукции предприятия предусматривает как принятие во внимание запросов потребителей, так и состояние на конкурентном рынке. Для получения лидирующих позиций в высококонкурентной борьбе, необходимо создавать рентабельные и интересные потребителю продукты, которые он хочет купить, знает где купить и может позволить себе это сделать.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the competitiveness of the company's products on the example of the TM "Pryporka", provided with appropriate recommendations for its improvement. The above analysis made it possible to find out that the competitiveness of the company's products is a very delicate matter, which involves both taking into account consumer inquiries and the state of the competitive market. To get the leading positions in a highly competitive struggle, you need to create profitable and interesting consumer products that he wants to buy, knows where to buy and can afford to do it.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectконкурентоспособность продукцииuk
dc.subjectторговая маркаuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectcompetitiveness of productsuk
dc.subjecttrade markuk
dc.subjectmarketuk
dc.titleОцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваuk
dc.title.alternativeОценка конкурентоспособности продукции предприятияuk
dc.title.alternativeEstimation of competitiveness of the products of the enterpriseuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorАвдиенко, А. С.-
local.contributor.altauthorAvdiyenko, О.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P099-105.pdf627,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.