Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизогуб, І. І.-
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.date.accessioned2018-07-25T11:42:03Z-
dc.date.available2018-07-25T11:42:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛизогуб І. І. Аналіз моделей бенчмаркінгу / І. І. Лизогуб, О. М. Ніфатова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 163-167.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9568-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні основи та популярні види бенчмаркінгу. Обгрунтовано застосування принципів бенчмаркінгу при аналізі середовища підприємства та при визначені стратегії маркетингу. Проведено аналіз досвіду застосування методів бенчаркінгу в умовах ринкової економіки України.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы теоретические основы и популярные виды бенчмаркинга. Обосновано применение принципов бенчмаркинга при анализе среды предприятия и при определении стратегии маркетинга. Проведен анализ опыта применения методов бенчаркинга в условиях рыночной экономики Украины.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the theoretical foundations and popular types of benchmarking. The application of the principles of benchmarking in the analysis of the enterprise environment and the defined marketing strategy is substantiated. The analysis of the experience of using bencharking methods in the conditions of the market economy of Ukraine is carried out.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбенчаркінгuk
dc.subjectкорпоративний аналізuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтаргет маркетингuk
dc.subjectбенчаркингuk
dc.subjectкорпоративный анализuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectbenchmarkinguk
dc.subjectcorporate analysisuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing targetinguk
dc.titleАналіз моделей бенчмаркінгуuk
dc.title.alternativeАнализ моделей бенчмаркингаuk
dc.title.alternativeAnalysis of the models of the benchmarkinguk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorЛизогуб, И. И.-
local.contributor.altauthorНифатова, О. М.-
local.contributor.altauthorLizogub, I.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P163-167.pdf180,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.