Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorПоповська, М. І.-
dc.date.accessioned2018-07-25T15:56:24Z-
dc.date.available2018-07-25T15:56:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємств / О. М. Ніфатова, М. І. Поповська // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 175-182.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9570-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу доцільності використання маркетингової підтримки інноваційної діяльності на вітчизняних підприємствах. Виокремлено критерії оцінювання доцільності впровадження інновацій. Систематизовано та розглянуто на прикладах національних підприємств альтернативні варіанти застосування маркетингових прийомів просування інновацій. Зроблено висновки про те, що для підприємств України, реалізація новітніх ідей та побудова правильних маркетингових стратегій повинні бути пріоритетними завданнями для досягнення комерційного успіху на національних і закордонних ринках.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу целесообразности использования маркетинговой поддержки инновационной деятельности на отечественных предприятиях. Выделены критерии оценки целесообразности внедрения инноваций. Систематизированы и рассмотрены на примерах национальных предприятий альтернативные варианты применения маркетинговых приемов продвижения инноваций. Сделаны выводы о том, что для предприятий Украины, реализация новейших идей и построение правильных маркетинговых стратегий должны быть приоритетными задачами для достижения коммерческого успеха на национальных и зарубежных рынках.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of expediency of the use of marketing support of innovative activity at domestic enterprises. The criteria for assessing the feasibility of introducing innovations are identified. Alternatives for using marketing techniques to promote innovation are systematized and reviewed on examples of national enterprises. The conclusion is made that for the enterprises of Ukraine, realization of the new ideas and the construction of the correct marketing strategies should be the priority tasks for achieving commercial success on national and foreign markets.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectинновационная деятельностьuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectinnovative activityuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.titleМаркетинг інноваційної діяльності національних підприємствuk
dc.title.alternativeМаркетинг инновационной деятельности национальных предприятийuk
dc.title.alternativeMarketing of innovative activity of national enterprisesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorПоповская, М. И.-
local.contributor.altauthorNifatova, O. M.-
local.contributor.altauthorPopovska, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P175-182.pdf346,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.