Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorСтепаненко, М. В.-
dc.date.accessioned2018-07-25T16:04:47Z-
dc.date.available2018-07-25T16:04:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інновацій / О. М. Ніфатова, М. В. Степаненко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 183-189.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9571-
dc.description.abstractУ статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренду з позицій маркетингу інновацій, а саме виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні.uk
dc.description.abstractВ статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиций маркетинга инноваций, а именно выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг, в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя к потребителю, а также проведен обзор состояния и современных проблем в Украине.uk
dc.description.abstractIn the article the author analyzes the franchising form of brand use from the point of view of marketing of innovations, namely the place, role and features of such a format of doing business, such as franchising, in the process of marketing of innovations from the commodity producer to the consumer, and also an overview of the state and its current problems in Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфранчайзингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectмаркетинг інноваційuk
dc.subjectинновацияuk
dc.subjectмаркетинг инновацийuk
dc.subjectfranchisinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectmarketing of innovationsuk
dc.titleФранчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційuk
dc.title.alternativeФранчайзинговая форма использования бренда с позиций маркетинга инновацийuk
dc.title.alternativeFranchising form for use of brand from marketing innovation positionsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.contributor.altauthorStepanenko, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P183-189.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.