Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧу, Хан-
dc.date.accessioned2018-07-31T12:26:05Z-
dc.date.available2018-07-31T12:26:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧу Хан. Теоретичні аспекти політики збуту підприємства / Чу Хан // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 211-215.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9575-
dc.description.abstractУ статті описано теоретичні аспекти збуту підприємства. Доведено, що збутoвa діяльність підприємствa цe oднин з ключoвих eлeмeнтів зaбeзпeчeння йoгo кoнкурeнтoспрoмoжнoсті нa ринку. Тільки ті підприємствa, які здaтні oсвoювaти тa впрoвaджувaти прoгрeсивні тeхнoлoгії збуту сьoгoдні мoжуть стaвaти лідeрaми ринку. Автором виділено основні функції упрaвління збутoм тoвaру підприємствa.uk
dc.description.abstractВ статье описаны теоретические аспекты сбыта предприятия. Доказано, что сбытовая деятельность предприятия oдин из ключевых элементов обеспечения его конкурентоспособности на рынке. Только те предприятия, которые способны освоить и внедрить прогрессивные технологии сбыта сегодня могут стать лидерами на рынке. Автором выделены основные функции управления сбытом товара предприятия.uk
dc.description.abstractThe article describes the theoretical aspects of the company's sales. It is proved that the sales activity of the enterprise is one of the key elements in ensuring its competitiveness on the market. Only those enterprises that are capable of mastering and implementing progressive sales technologies today can become market leaders. The author highlights the main functions of managing the product sales of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectполітика збутуuk
dc.subjectфункціяuk
dc.subjectпросування товарівuk
dc.subjectформи збутуuk
dc.subjectефективність продажuk
dc.subjectполитика сбытаuk
dc.subjectфункцияuk
dc.subjectпродвижения товаровuk
dc.subjectформы сбытаuk
dc.subjectэффективность продажuk
dc.subjectsales policyuk
dc.subjectfunctionuk
dc.subjectpromotion of goodsuk
dc.subjectforms of salesuk
dc.subjectsales efficiencyuk
dc.titleТеоретичні аспекти політики збуту підприємстваuk
dc.title.alternativeТеоретические аспекты политики сбыта предприятияuk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of the business sales policyuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorChu, Khan-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P211-215.pdf184,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.