Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюдвіченко, Т. Г.uk
dc.contributor.authorГалавська, Л. Є.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T12:07:13Z-
dc.date.available2016-02-18T12:07:13Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЛюдвіченко Т. Г. Проблеми організації процесу проектування колекції трикотажного одягу та шляхи їх вирішення в умовах ПАТ «Софія» [Текст] / Т. Г. Людвіченко, Л. Є. Галавська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2 (76). - C. 47-52.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/966-
dc.description.abstractУ роботі в ході досліджень використано методи аналізу та синтезу науково-технічної інформації. Об’єктом дослідження є етапи проектування категорій одягу з трикотажу в умовах Публічного акціонерного товариства «Софія» – української компанії з виробництва трикотажу, зокрема асортименту ексклюзивних трикотажних виробів для торгової марки «Bravadi».Розглянуто один з головних напрямів успішної роботи щодо проектування асортименту ексклюзивних трикотажних виробів для ТМ «Bravadi». На технологічній базі підприємства з використанням сучасного плосков’язального обладнання з комп’ютерним управлінням процесом в’язання та створення візерунків створено вишукані колекції трикотажних виробів. Розроблено нову стратегію розвитку трикотажного підприємства в умовах жорсткої конкурентної боротьби. Запропоновано перспективний напрямок діяльності трикотажного підприємства зі створення ексклюзивних трикотажних виробів.uk
dc.languageuk
dc.subjectknitted clothesen
dc.subjectstyleen
dc.subjectbranden
dc.subjectcollection of clothingen
dc.subjectart and color paletteen
dc.subjectdesign stagesen
dc.subjectтрикотажная одеждаru
dc.subjectстильru
dc.subjectторговая маркаru
dc.subjectколлекция одеждыru
dc.subjectхудожественно-колористическое решениеru
dc.subjectэтапы проектированияru
dc.subjectтрикотажний одягuk
dc.subjectстильuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectколекція одягуuk
dc.subjectхудожньо-колористичне рішенняuk
dc.subjectетапи проектуванняuk
dc.titleПроблеми організації процесу проектування колекції трикотажного одягу та шляхи їх вирішення в умовах ПАТ «Софія»uk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorLyudvichenko, T. G.en
local.contributor.altauthorGalavska, L. E.en
local.contributor.altauthorЛюдвиченко, Т. Г.ru
local.contributor.altauthorГалавская, Л. Е.ru
local.subject.sectionМатеріалознавство, легка та текстильна промисловістьuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (76)uk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V76_P047-052.pdf235,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.