Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександрович, Тетяна Зігфридівна-
dc.date.accessioned2018-09-20T12:40:07Z-
dc.date.available2018-09-20T12:40:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАлександрович Т. З. Специфіка застосування педагогічних технологій при викладанні дисциплін у ЗВО / Т. З. Александрович // Молодий вчений. – 2018. – № 8 (60). – С. 117-120.uk
dc.identifier.issn2304-5809uk
dc.identifier.issn2313-2167uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9756-
dc.description.abstractУ роботі акцентується увага на тому, що сучасні реалії вимагають від викладача вміння сформувати цілісну особистість, конкурентоспроможного фахівця, грамотну, освічену людину. Цьому сприяє застосування педагогічних технологій в освіті. Особлива увага зосереджується на методах співробітництва, діалогових, ігрових, які, на думку дослідниці, найкраще дозволяють розкрити інтелектуальний потенціал студентів, прислухатися до точок зору інших, вчить працювати в колективі. Авторка вважає, що включення того чи іншого методу до власної педагогічної технології залежить від самої дисципліни, рівня знань студентів, теми та виду заняття, мети, яку перед собою ставить сам викладач; проте не менш важливе значення має постать самого педагога як особистості.uk
dc.description.abstractВ работе акцентируется внимание на том, что современные реалии требуют от преподавателя умения сформировать индивидуальность, конкурентного специалиста, грамотного, образованного человека. Этому способствует использование педагогических технологий в образовании. Особенное внимание уделяется методам сотрудничества, диалоговым, игровым, поскольку они лучше всего раскрывают интеллектуальный потенциал студентов, учат прислушиваться к точкам зрения других, а также работать в коллективе. Автор считает, что включение того или другого метода в собственную педагогическую технологию зависит и от самой дисциплины, и от уровня знаний студентов, от темы и вида занятий, цели, которую перед собою ставит сам преподаватель, также имеет значение и сам педагог как личность.uk
dc.description.abstractThe article focuses on the fact that current realities make teachers develop the ability to form a holistic person, a competitive specialist, a competent and educated person. This is facilitated by the use of pedagogical technologies in education. Particular attention is paid to the methods of collaboration, dialogues, games, which, in the opinion of the researcher, are the best way to reveal the intellectual potential of students, teach them listen to the viewpoints of others and work in a team. The author considers that the inclusion of one or another method in one's own pedagogical technology depends on the subject itself, the level of students' knowledge, the topic and type of class, the goal that the teacher sets for himself. The article emphasizes that the personality of a teacher plays an important role, his ability to create a working atmosphere in a class, to make students be interested in their subject.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдіалогічні технологіїuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectметод гриuk
dc.subjectнавчання в співробітництвіuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectдиалогические технологииuk
dc.subjectзнанияuk
dc.subjectинновацияuk
dc.subjectметод игрыuk
dc.subjectобучение в сотрудничествеuk
dc.subjectпедагогические технологииuk
dc.subjectdialogic technologiesuk
dc.subjectknowledgeuk
dc.subjectrole-playing gameuk
dc.subjectlearning in cooperationuk
dc.subjectpedagogical technologiesuk
dc.titleСпецифіка застосування педагогічних технологій при викладанні дисциплін у ЗВОuk
dc.title.alternativeСпецифика использования педагогических технологий при преподавании дисциплин в ЗВОuk
dc.title.alternativeKey features of pedagogical technologies applied in teaching in higher educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorАлександрович, Татьяна Зигфридовна-
local.contributor.altauthorAleksandrovych, Tetiana-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceМолодий вченийuk
local.sourceYoung scientistuk
local.subject.facultyІнститут комп'ютерних технологій та дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра дизайну та гуманітарних дисциплінuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aleksandrovych_T._KEY_FEATURES_OF_PEDAGOGICAL_TECHNOLOGIES_APPLIED.pdf157,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.