Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9756
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Александрович, Тетяна Зігфридівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T12:40:07Z | - |
dc.date.available | 2018-09-20T12:40:07Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Александрович Т. З. Специфіка застосування педагогічних технологій при викладанні дисциплін у ЗВО / Т. З. Александрович // Молодий вчений. – 2018. – № 8 (60). – С. 117-120. | uk |
dc.identifier.issn | 2304-5809 | uk |
dc.identifier.issn | 2313-2167 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9756 | - |
dc.description.abstract | У роботі акцентується увага на тому, що сучасні реалії вимагають від викладача вміння сформувати цілісну особистість, конкурентоспроможного фахівця, грамотну, освічену людину. Цьому сприяє застосування педагогічних технологій в освіті. Особлива увага зосереджується на методах співробітництва, діалогових, ігрових, які, на думку дослідниці, найкраще дозволяють розкрити інтелектуальний потенціал студентів, прислухатися до точок зору інших, вчить працювати в колективі. Авторка вважає, що включення того чи іншого методу до власної педагогічної технології залежить від самої дисципліни, рівня знань студентів, теми та виду заняття, мети, яку перед собою ставить сам викладач; проте не менш важливе значення має постать самого педагога як особистості. | uk |
dc.description.abstract | В работе акцентируется внимание на том, что современные реалии требуют от преподавателя умения сформировать индивидуальность, конкурентного специалиста, грамотного, образованного человека. Этому способствует использование педагогических технологий в образовании. Особенное внимание уделяется методам сотрудничества, диалоговым, игровым, поскольку они лучше всего раскрывают интеллектуальный потенциал студентов, учат прислушиваться к точкам зрения других, а также работать в коллективе. Автор считает, что включение того или другого метода в собственную педагогическую технологию зависит и от самой дисциплины, и от уровня знаний студентов, от темы и вида занятий, цели, которую перед собою ставит сам преподаватель, также имеет значение и сам педагог как личность. | uk |
dc.description.abstract | The article focuses on the fact that current realities make teachers develop the ability to form a holistic person, a competitive specialist, a competent and educated person. This is facilitated by the use of pedagogical technologies in education. Particular attention is paid to the methods of collaboration, dialogues, games, which, in the opinion of the researcher, are the best way to reveal the intellectual potential of students, teach them listen to the viewpoints of others and work in a team. The author considers that the inclusion of one or another method in one's own pedagogical technology depends on the subject itself, the level of students' knowledge, the topic and type of class, the goal that the teacher sets for himself. The article emphasizes that the personality of a teacher plays an important role, his ability to create a working atmosphere in a class, to make students be interested in their subject. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | діалогічні технології | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | інновація | uk |
dc.subject | метод гри | uk |
dc.subject | навчання в співробітництві | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | диалогические технологии | uk |
dc.subject | знания | uk |
dc.subject | инновация | uk |
dc.subject | метод игры | uk |
dc.subject | обучение в сотрудничестве | uk |
dc.subject | педагогические технологии | uk |
dc.subject | dialogic technologies | uk |
dc.subject | knowledge | uk |
dc.subject | role-playing game | uk |
dc.subject | learning in cooperation | uk |
dc.subject | pedagogical technologies | uk |
dc.title | Специфіка застосування педагогічних технологій при викладанні дисциплін у ЗВО | uk |
dc.title.alternative | Специфика использования педагогических технологий при преподавании дисциплин в ЗВО | uk |
dc.title.alternative | Key features of pedagogical technologies applied in teaching in higher educational institutions | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Александрович, Татьяна Зигфридовна | - |
local.contributor.altauthor | Aleksandrovych, Tetiana | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | Молодий вчений | uk |
local.source | Young scientist | uk |
local.subject.faculty | Інститут комп'ютерних технологій та дизайну | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Aleksandrovych_T._KEY_FEATURES_OF_PEDAGOGICAL_TECHNOLOGIES_APPLIED.pdf | 157,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.