Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасич, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorМарченко, К. О.-
dc.date.accessioned2018-10-25T13:01:02Z-
dc.date.available2018-10-25T13:01:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКасич А. О. Асортиментна політика підприємства: мета, завдання, моделі [Електронний ресурс] / А. О. Касич, К. О. Марченко // Ефективна економіка. – 2018. – № 6. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6387uk
dc.identifier.issn2307-2105uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9837-
dc.description.abstractУ статті досліджено мету та основні завдання процесів управління асортиментом. Також було систематизовано основні підходи щодо оптимізації асортименту продукції підприємств харчової промисловості. Проаналізовано моделі планування асортименту та дано їх характеристику. Виявлено недоліки та переваги проаналізованих моделей, що дасть можливість підвищити ефективність управлінських рішень щодо асортименту. Основними моделями, які було розглянуто були: модель планування асортименту за допомогою модифікованої матриці BCG, моделі поточного та перспективного планування, ринкова модель заснована на відповідності асортименту рівню попиту, модель планування асортименту шляхом оптимізації ключових фінансових показників, модель планування й управління асортиментом на підставі моніторингу фінансово-господарської діяльності підприємства, модель оптимізації асортименту за маржинальним прибутком і рентабельністю, модель оптимізації асортименту на підставі максимізації показника чистої поточної вартості бізнес-проекту та модель максимуму питомого маржинального доходу на оптимізації асортименту. Було розглянуто основні цілі асортиментної політики. Аргументовано важливість формування асортиментної політики підприємства, визначено її роль у системі загального стратегічного управління економічними процесами.uk
dc.description.abstractThis article investigates the purpose and main tasks of assortment management processes. The main approaches to optimizing the range of products of food industry enterprises were also systematized. The models of assortment planning are analyzed and their characteristics are given. The drawbacks and advantages of the analyzed models are revealed, which will enable to increase the efficiency of managerial decisions concerning the range. The main models that were considered were: the model of assortment planning with the help of the modified BCG matrix, the model of current and future planning, the market model is based on the assortment matching of demand, the model of assortment planning by optimizing key financial indicators, the model of planning and assortment management on the basis of financial monitoring-business activity of the enterprise, model of optimization of assortment for marginal profit and profitability, model of optimization of assortment on the basis of maximizing the net present value of the business project and model specific maximum marginal income to optimize range. The main objectives of the assortment policy were considered. The importance of forming assortment policy of the enterprise is substantiated, its role in the system of general strategic management of economic processes is determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectасортиментна політикаuk
dc.subjectуправління асортиментомuk
dc.subjectмоделі планування асортиментуuk
dc.subjectцілі асортиментної політикиuk
dc.subjectassortmentuk
dc.subjectassortment policyuk
dc.subjectassortment managementuk
dc.subjectmodel of assortment planninguk
dc.subjectobjectives of the assortment policyuk
dc.titleАсортиментна політика підприємства: мета, завдання, моделіuk
dc.title.alternativeAssortment policy of the enterprise: purpose, tasks, modelsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKasych, Alla-
local.contributor.altauthorMarchenko, Kateryna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕфективна економікаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6387uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КасичЕЕ6.pdfЗагальні колекції162,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.