Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.-
dc.contributor.authorШамільян, К. С.-
dc.date.accessioned2018-10-31T12:04:25Z-
dc.date.available2018-10-31T12:04:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГанущак-Єфіменко Л. М. Система управління якістю послуг / Л. М. Ганущак-Єфіменко, К. С. Шамільян // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 32-39.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9867-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень, присвячені підприємствам, що надають послуги та системі їх контролю. Розглянуті поняття якості та контролю проблем, що виникають у процесі надання послуг та управління якістю на підприємствах. Обґрунтовано важливість вибору для кожної організації переліку основних показників якості послуг, методів їх оцінки та особливості забезпечення послуг в взаємодії з системою контролю та власне управління ними. В даній роботі пропонуються систематизовані та комплексні способи і засоби контролю якості послуг, при застосуванні яких підприємства матимуть можливість без допомоги позаштатних фахівців та агентств з профільною спеціалізацією управління якістю вирішувати питання та проблеми власними силами.uk
dc.description.abstractВ статье изложены результаты исследований, посвященные предприятиям, предоставляющим услуги и системе их контроля. Рассмотрены понятия качества и контроля, возникающего в процессе предоставления услуг и управления качеством на предприятиях. Обоснована важность выбора для каждой организации перечня основных показателей качества услуг, методов их оценки и особенности обеспечения услуг во взаимодействии с системой контроля и собственно управления ими. В данной работе предлагаются систематизированные и комплексные способы и средства контроля качества услуг, при применении которых предприятия будут иметь возможность без участия внештатных специалистов и агентств с профильной специализацией управления качеством решать вопросы и проблемы собственными силами.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of the research devoted to the enterprises providing services and the system of their control. The concepts of quality and control arising in the process of providing services and quality management at enterprises are considered. It is substantiated the importance of selecting for each organization a list of the main indicators of the quality of services, methods of their evaluation and the features of providing services in interaction with the control system and their own management. In this paper, we propose systematized and integrated methods and means of quality control of services, in the application of which, enterprises will be able to solve issues and problems by own means without the help of freelance specialists and agencies with a profile specialized in quality management.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectякість послугиuk
dc.subjectконтроль якостіuk
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectуслугаuk
dc.subjectкачество услугиuk
dc.subjectконтроль качестваuk
dc.subjectсистема управленияuk
dc.subjectserviceuk
dc.subjectquality of serviceuk
dc.subjectquality controluk
dc.subjectmanagement systemuk
dc.titleСистема управління якістю послугuk
dc.title.alternativeСистема управления качеством услугuk
dc.title.alternativeSystem of quality services managementuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л. М.-
local.contributor.altauthorШамильян, К. С.-
local.contributor.altauthorGanushchak-Efimenko, L. M.-
local.contributor.altauthorShamilian, K.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвиткуuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P032-039.pdf348,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.