Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9879
Назва: Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуття
Автори: Бабич, А. І.
Мирошниченко, І. М.
Ключові слова: ринок взуття
дефект
маркетингові дослідження
споживчі переваги
попит
послуга
респонденти
сегментація
якість
рынок обуви
маркетинговые исследования
потребительские предпочтения
спрос
услуга
респонденты
сегментация
качество
shoe market
defect
marketing research
consumer preferences
demand
service
respondents
segmentation
quality
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бабич А. І. Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуття [Електронний ресурс] / А. І. Бабич, І. М. Мирошниченко // Технології та дизайн. - 2018. - № 3 (28). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2018_3_12.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): Дослідження діючих на підприємстві з сервісного обслуговування населення (ПП «Litini», м.Київ) технологій з ремонту та оновлення взуття, показників якості та ефективності виконання робіт даних сегментних груп, які забезпечують необхідний рівень якості відремонтованих виробів і обслуговування населення. Дослідження попиту на ремонт взуття в умовах майстерні, виявлення потреб споживача в ремонті виробів в процесі його носіння, обґрунтування використання споживчих потреб у формуванні спектру послуг майстерень. За результатами аналізу звернень громадян щодо ремонту, оновлення чи усунення дефектів готових виробів, а також з метою удосконалення роботи відділу з сервісного обслуговування населення проведено оцінку якості виробів, що поступили на ремонт, а також опитування населення з питань споживчого вибору клієнта щодо ремонту спожитого виробу чи придбання нового для формування спектру послуг. В статті наведено результати досліджень взуття, що поступає на ремонт, а також з’ясовано, наскільки його асортимент та якість задовольняє потреби населення. Визначені і узагальнені видові групи ремонту виробів при проведенні експертизи взуття, яке поступає до сервісного відділу майстерні. Сформовано спектр послуг з ремонту та оновлення виробів. Системний підхід вивчення питань оцінки якості продукції і послуг даного сегменту дав змогу розібратися у «вузьких місцях» проблеми, що вивчається та надати рекомендації сервісному центру щодо подальшої роботи підприємства з замовниками.
Исследование действующих на предприятии по сервисному обслуживанию населения (ЧП «Litini», Киев) технологий по ремонту и обновлению обуви, показателей качества и эффективности выполнения работ данных сегментных групп, обеспечивающие необходимый уровень качества отремонтированных изделий и обслуживания населения. Исследование спроса на ремонт обуви в условиях мастерской, выявление потребности потребителя в ремонте изделий в процессе их эксплуатации, обоснование использования потребностей потребителя в формировании спектра услуг мастерских. Методика. По результатам анализа обращений граждан по вопросу ремонта, обновления или устранения дефектов готовых изделий, а также с целью усовершенствования работы отдела по сервисному обслуживанию населения проведена оценка качества изделий, поступивших на ремонт, а также опрос населения по вопросам потребительского выбора клиента по ремонту ношеного изделия или приобретенного нового для формирования спектра услуг. Результаты. В статье приведены результаты исследований обуви, поступающей на ремонт, а также выяснено, насколько его ассортимент и качество удовлетворяет потребности населения. Научная новизна. Определены и обобщены видовые группы ремонта изделий при проведении экспертизы обуви, поступающей в сервисный отдел мастерской. Сформирован спектр услуг по ремонту и обновления изделий. Практическая значимость. Системный подход изучения вопросов оценки качества продукции и услуг данного сегмента позволил разобраться в «узких местах» изучаемой проблемы и дать рекомендации сервисному центру по дальнейшей работе предприятия с клиентами.
The technologies of repair and updating of shoes, indicators of quality and efficiency of work of the given segment group that provide the necessary level of quality of repaired products and service of the population are investigated at the enterprise of service of population (private enterprise «Litini», Kiev). The issue of demand for repair of footwear in the conditions of the workshop was investigated, consumer needs were identified in the repair of products in the process of wearing it, and the use of consumer needs in the formation of a range of workshops services was substantiated. Methodology. According to the results of analysis of citizens' requests for repairs, updating or elimination of defects of finished products, as well as for the purpose of improving the work of the department, from the service of the population an assessment was made of the quality of the products received for repairs, as well as the population survey on consumer choice of the customer regarding the repair of the consumed product or acquisition of a new one to form a range of services. Findings. The article presents the results of research on footwear that is being renovated, as well as the extent to which its range and quality meet the needs of the population. Recommendations for the care of shoes in order to improve the quality and durability of products are developed. Originality. Defined and generalized types of repairs of products during the examination of shoes, which enters the service department of the workshop. The spectrum of services on repair and updating of products has been formed. Practical value. The system approach to studying the quality of products and services of this segment has allowed us to understand the bottlenecks of the problem under study and to provide recommendations to the service center on the further work of the company with customers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2018_3_12
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9879
ISSN: 2304-2605
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2018_N3_12.pdf577,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.