Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюк, Г. В.uk
dc.contributor.authorСторожук, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T13:07:14Z-
dc.date.available2016-02-18T13:07:14Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКостюк Г. В. Формування позитивного іміджу підприємства [Текст] / Г. В. Костюк, В. В. Сторожук // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 1 (75). - C. 176-181.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/987-
dc.description.abstractОсновними методами дослідження в статті виступили: метод аналізу і синтезу, метод порівняння, узагальнення. Теоретичною і методичною основою для роботи стали сучасні праці Семенова A. К., Орбан-Лембрик Л. Е., Альошиної І. В. з проблем формування позитивного іміджу фірми, маркетингу і менеджменту і періодичні публікації провідних вітчизняних і зарубіжних дослідників і практиків. Будь-яке підприємство, яке хоче залишитися на ринку, бути конкурентоспроможним повинне приділяти значну увагу формуванню свого позитивного іміджу. Це є необхідним елементом залучення клієнтів саме в це підприємство і, відповідно, підвищення прибутку. Потрібно визначити першочергові завдання при формуванні позитивного іміджу підприємства, основні напрями маркетингових зусиль і ті конкретні форми, які будуть вибрані для проведення рекламний-інформаційної діяльності. Сильний корпоративний імідж стає необхідною умовою досягнення підприємством стійкого та тривалого ділового успіху. Наукова новизна полягає у розробленні заходів щодо формування позитивного іміджу підприємства на ринку, визначенні послідовності формування іміджу фірми. Теоретичні основи статті можуть бути застосовані з метою формування позитивного іміджу сучасного підприємства.uk
dc.languageuk
dc.subjectimageen
dc.subjectenterprise imageen
dc.subjectcorporate imageen
dc.subjectpositive imageen
dc.subjectnegative imageen
dc.subjectinternal imageen
dc.subjectexternal imageen
dc.subjectимиджru
dc.subjectимидж предприятияru
dc.subjectкорпоративный имиджru
dc.subjectположительный имиджru
dc.subjectнегативный имиджru
dc.subjectвнутренний имиджru
dc.subjectвнешний имиджru
dc.subjectіміджuk
dc.subjectімідж підприємстваuk
dc.subjectкорпоративний іміджuk
dc.subjectпозитивний іміджuk
dc.subjectсоціальний іміджuk
dc.subjectвнутрішній іміджuk
dc.subjectзовнішній іміджuk
dc.titleФормування позитивного іміджу підприємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKostiuk, G.en
local.contributor.altauthorStorozhuk, V.en
local.contributor.altauthorКостюк, Г. В.ru
local.contributor.altauthorСторожук, В. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (75)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V75_P176-181.pdf220,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.