Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузенко, І. І.-
dc.date.accessioned2018-11-01T11:25:20Z-
dc.date.available2018-11-01T11:25:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГузенко І. І. Маркетингові інновації навчальних закладів у зацікавленні абітурієнта / І. І. Гузенко // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 160-162.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9914-
dc.description.abstractПро засади маркетингу, які підсилюють цінність отримання освіти йдеться мова у цій статті. Автором проаналізовано інноваційні складові, які створюють цінність навчального закладу: імідж, авторитет, бренд, емоційна підтримка студентів, планування досягнень. Запропоновано вибір інноваційних стратегій, які зумовлюють конкурентоспроможність та популярність навчального закладу.uk
dc.description.abstractО принципах маркетинга, которые усиливают ценность получения образования, идет речь в этой статье. Автором проанализированы инновационные составляющие, которые создают ценность учебного заведения: имидж, авторитет, бренд, эмоциональная поддержка студентов, планирование достижений. Предложен выбор инновационных стратегий, которые обусловливают конкурентоспособность и популярность учебного заведения.uk
dc.description.abstractMarketing innovations in schools in order to arouse applicants` interest. In this article are discussed principles of marketing which enhance the value of receiving education. The author has analyzed the innovations which make the school valuable such as image, authority, brand, emotional support for students and making a plan of achievements. There are suggested innovative strategies for further competitiveness and popularity of school.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectнавчальний закладuk
dc.subjectзацікавленістьuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингова складоваuk
dc.subjectучебное заведениеuk
dc.subjectзаинтересованностьuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectмаркетинговая составляющаяuk
dc.subjectstudentuk
dc.subjectschooluk
dc.subjectinterestuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectmarketing principleuk
dc.titleМаркетингові інновації навчальних закладів у зацікавленні абітурієнтаuk
dc.title.alternativeМаркетинговые инновации учебных заведений в заинтересованности абитуриентаuk
dc.title.alternativeMarketing innovations of educational institutions in the interest of the entrantuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГузенко, И. И.-
local.contributor.altauthorHuzenko, I.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P160-162.pdf140,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.