Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубініна, А. С.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2018-11-01T11:38:47Z-
dc.date.available2018-11-01T11:38:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДубініна А. С. Маркетингові інновації як джерело формування конкурентних переваг / А. С. Дубініна, В. Г. Щербак // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 166-171.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9916-
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню теоретичних аспектів маркетингу інновацій. Досліджено сутність головних дефініцій та систематизовано підходи до періодичності розвитку радикальних нововведень. Окреслено головні принципи інноваційного маркетингу, які полягають у націленості на досягнення кінцевого практичного результату з інноваційною орієнтацією.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена обоснованию теоретических аспектов маркетинга инноваций. Исследована сущность главных дефиниций и систематизированы подходы к периодичности развития радикальных нововведений. Определены основные принципы инновационного маркетинга, которые заключаются в нацеленности в достижении конечного практического результата с инновационной ориентацией.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the substantiation of theoretical aspects of innovation marketing. The essence of the main definitions is investigated and approaches to the periodicity of the development of radical innovations are systematized. The main principles of innovative marketing are defined, which consist in aiming at achieving the final practical result with innovative orientation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectмаркетинговые инновацииuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectпринципыuk
dc.subjectmarketing innovationsuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectprinciplesuk
dc.titleМаркетингові інновації як джерело формування конкурентних перевагuk
dc.title.alternativeМаркетинговые инновации как источник формирования конкурентных преимуществuk
dc.title.alternativeSystem approach to the development of marketing strategy in companyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДубинина, А. С.-
local.contributor.altauthorDubinina, A.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P166-171.pdf178,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.