Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorСтепаненко, М. В.-
dc.date.accessioned2018-11-02T21:02:45Z-
dc.date.available2018-11-02T21:02:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесу / О. М. Ніфатова, М. В. Степаненко // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 217-223.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9928-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень у сфері брендингу, проведено аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесу. Обґрунтовано головні аспекти взаємозв’язку брендингу інтегрованих структур бізнесу.uk
dc.description.abstractВ статье изложены результаты исследований в области брендинга, проведен анализ теоретических моделей брендинга интегрированных структур бизнеса. Обоснованно главные аспекты взаимосвязи брендинга интегрированных структур бизнеса.uk
dc.description.abstractAnnotation. The article presents the results of research in the field of branding, an analysis of theoretical models of branding of integrated business structures. Justified the main aspects of the interconnection of branding of integrated business structures.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендинг компанійuk
dc.subjectінтегровані структури бізнесуuk
dc.subjectмоделі брендингуuk
dc.subjectбрендинг компанийuk
dc.subjectинтегрированные структуры бизнесаuk
dc.subjectмодели брендингаuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectbranding of companiesuk
dc.subjectintegrated business structuresuk
dc.subjectbranding modelsuk
dc.titleАналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуuk
dc.title.alternativeАнализ теоретических моделей брендинга интегрированных структур бизнесаuk
dc.title.alternativeAnalysis of the branding theoretical models of integrated business structuresuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.contributor.altauthorStepanenko, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P217-223.pdf227,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.