Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10006
Title: Формування системи маркетингового управління малого бізнесу
Authors: Іванченко, Н. О.
Танцюра, Ю. А.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Танцюра Ю. А. Формування системи маркетингового управління малого бізнесу / Ю. А. Танцюра ; наук. кер. Н. О. Іванченко // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 12.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10006
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P012.pdf151,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.