Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1013
Назва: | Проблеми мотивації в підготовці фахівців з дизайну |
Автори: | Івасенко, Марія Валентинівна Проданчук, Ірина Вікторівна |
Ключові слова: | мотивація студентів фахівці з дизайну |
Дата публікації: | лис-2015 |
Бібліографічний опис: | Івасенко М. В. Проблеми мотивації в підготовці фахівців з дизайну / М. В. Івасенко, І. В. Проданчук // Концепція сучасної мистецько-дизайнерської освіти України в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-методичної конференції професорсько-викладацького складу і молодих учених в рамках VІІI Міжнародного форуму "Дизайн-освіта 2015", м. Харків, 15-16 жовтня 2015 року / за загал. ред. В. Я. Даниленка. – Харків : ХДАДМ, 2015. – С. 52-54. |
Source: | Концепція сучасної мистецько-дизайнерської освіти України в умовах євроінтеграції |
Короткий огляд (реферат): | Проблема низької мотивації серед студентів в різних освітніх галузях в Україні сьогодні зустрічаються дедалі частіше. Мотивація у освітній сфері є багатофакторним показником, який залежить від престижу професії на ринку праці даної країни, рівня викладання у вищі, особистісної професійної спрямованості студента. Надання освітніх послуг сьогодні є також доволі конкурентним ринком, де йде боротьба за кожного студента. А невдоволеність і незацікавленість клієнта-студента сьогодні є потужним демотиватором для розвитку клієнтсько-студентської бази у майбутньому. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1013 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра ергономіки і дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра моди та стилю (МС) Кафедра технології моди (ТМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ivasenko_P052-054.pdf | 273,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.