Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10257
Title: Психологічна складова рекламного звернення
Authors: Мурована, Л. В.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Мурована Л. В. Психологічна складова рекламного звернення / Л. В. Мурована // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 131-132.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10257
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P131-132.pdf337,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.