Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10367
Title: Поняття виробничого та споживчого потенціалів ринку
Authors: Геселева, Н. В.
Монька, І. С.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Монька І. С. Поняття виробничого та споживчого потенціалів ринку / І. С. Монька ; наук. кер. Н. В. Геселева // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 169.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10367
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P169.pdf150,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.