Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10440
Title: Міжнародний маркетинг як важлива складова конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках
Authors: Нікітіна, А. В.
Юдіна, І. В.
Андріанова, А. А.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Юдіна І. В. Міжнародний маркетинг як важлива складова конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках / І. В. Юдіна, А. А. Андріанова ; наук. кер. А. В. Нікітіна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 198.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10440
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P198.pdf153,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.