Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10748
Назва: Лінгвістична семантика комічних контекстів: привід розвитку критичного мислення
Інші назви: Лингвистическая семантика комических контекстов: повод к развитию критического мышления
Автори: Дворянчикова, Світлана Євгенівна
Ключові слова: лінгвистика
критичне мислення
освітнє середовище
компетентності
семантика
комічні контексти
Дата публікації: гру-2017
Видавництво: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
Бібліографічний опис: Дворянчикова С. Є. Лінгвістична семантика комічних контекстів: привід розвитку критичного мислення / С. Є. Дворянчикова // Науковий потенціал та перспективи розвитку філологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 8-9 грудня 2017 року. – Київ : ТНУ імені В. І. Вернадського, 2017. – С. 168-170.
Короткий огляд (реферат): Критичне мислення, його розвиток та імплементація в освітнє середовище останні роки не втрачають актуальності у провідних країнах Європи і світу. Так звані навички “Four Cs” (тобто критичного мислення, комунікації, спільної роботи і творчості) у США визнані найважливішими вміннями для освіти та професійного розвитку в ХХІ ст., а в 2016 р. на Всесвітньому економічному форумі в Давосі критичне мислення зайняло другу сходинку серед тих компетентностей, що будуть затребувані найближчим часом або є необхідними для успішної кар’єри вже зараз. Суто лінгвістичних праць, що виділяють саме механізми розгортання комічного або впорядковують принципи його сприйняття, замало, втім, як і студій аналізу текстів з позицій критичного мислення або з метою систематизування семантичних ознак рекламних, агітаційних чи пропагандистського характеру текстів, створених з потрібною метою, чи таких, що розгортуються під час спілкування. На наш погляд, успішне вирішення цих проблем дозволить правильно інтерпретувати комічні контексти, а також сприятиме розвитку критичного мислення та його вивчення з лінгвістичних позицій. Подібні дослідження можуть мати перспективи щодо подальшого розвитку в галузі політології, психології, конфліктології, педагогіки, філології і просування інноваційних технологій у практику української вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10748
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPPRFN_20171208-09_P168-170.pdf177,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.