Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10838
Назва: Підвищення ефективності державних підприємств шляхом застосування стратегії "блакитного океану"
Інші назви: Enhancing the efficiency of public enterprises by using the "blue ocean" strategy
Автори: Шіковець, К. О.
Квіта, Г. М.
Сиволап, Ю. В.
Ключові слова: стратегія блакитного океану
червоний океан
конкуренція
стратегічна канва
зменшення витрат
крива цінності
управління
стратегия голубого океана
красный океан
конкуренция
стратегическая канва
уменьшение расходов
кривая ценности
управление
strategy of blue ocean
red ocean
competition
strategic channel
cost reduction
value curve
management
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Шіковець К. О. Підвищення ефективності державних підприємств шляхом застосування стратегії "блакитного океану" [Електронний ресурс] / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта, Ю. В. Сиволап // Інфраструктура ринку. – 2018. – Вип. 19. – С. 190-194. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/19-2018
Source: Інфраструктура ринку
Market Infrastructure
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості застосування стратегії "блакитного океану" на державних підприємствах. Проведено глибокий аналіз і здійснено оцінку доцільності та ефективності використання даної стратегії для розвитку сучасного державного підприємства.
В статье рассмотрены особенности применения стратегии "голубого океана" на государственных предприятиях. Проведен глубокий анализ и осуществлена оценка целесообразности и эффективности использования данной стратегии для развития современного государственного предприятия.
The article deals with the peculiarities of the application of the "blue ocean" strategy at state enterprises. An in-depth analysis was carried out and an assessment of the feasibility and effectiveness of using this strategy for the development of a modern state-owned enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10838
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья-34.pdf295,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.