Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11090
Title: Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторі
Authors: Мурована, Л. В.
Паливода, В. В.
Keywords: мерчандайзинг
покупці
атмосфера магазину
поведінка споживача
віртуальна маркетингова діяльність
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Паливода В. В. Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторі / В. В. Паливода ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 295-296.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11090
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P295-296.pdf591,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.