Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorVyshnevska, Maryna-
dc.contributor.authorSapian, A. S.-
dc.date.accessioned2019-01-02T22:19:46Z-
dc.date.available2019-01-02T22:19:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSapian A. S. The main factors of viral marketing or how to capture consumer attention / A. S. Sapian; наук. кер. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 507-508.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectattentionuk
dc.subjectbonfire of attentionuk
dc.subjectviral marketinguk
dc.subjectcaptivation factorsuk
dc.subjecttriggersuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.titleThe main factors of viral marketing or how to capture consumer attentionuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P507-508.pdf446,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.