Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396
Title: The main factors of viral marketing or how to capture consumer attention
Authors: Vyshnevska, Maryna
Sapian, A. S.
Keywords: attention
bonfire of attention
viral marketing
captivation factors
triggers
advertising
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Sapian A. S. The main factors of viral marketing or how to capture consumer attention / A. S. Sapian; наук. кер. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 507-508.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P507-508.pdf446,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.