Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11516
Title: Logo vs branding – what’s the difference
Authors: Tkalenko, A. M.
Shchepankovskyi, S.
Keywords: logo
branding
company
marketing
product
customer
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Shchepankovskyi S. Logo vs branding – what’s the difference / S. Shchepankovskyi; наук. кер. A. M. Tkalenko // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 547.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11516
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P547.pdf559,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.