Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-03-16T08:57:09Z-
dc.date.available2016-03-16T08:57:09Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЯренко А.В. Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплін [Текст] / А.В. Яренко // Вісник Хмельницького національного університету. - 2009. - № 5. - т. 3. – с. 238-241.uk
dc.identifier.issn2307-5740uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1153-
dc.description.abstractУ статті представлено досвід використання пакету прикладних комп'ютерних програм власної розробки для активізації вивчення професійно-орієнтованих маркетингових дисциплін. Пакет програм може використовуватися як у навчальному процесі, так і у маркетинговій діяльності підприємств. Наведено приклади графічних оболонок окремих задач, що доводять простоту й зручність використання пакету.uk
dc.description.abstractIn the article the experience of using of self-maid applied computer programs packet for profession-oriented marketing subjects study activation is presented. The programs packet may be uses both in learning process and in enterprises marketing activity. The examples of graphic shells of separate tasks are presented; they prove simplicity and convenience of packet using.uk
dc.description.abstractВ статье представлен опыт использования пакета прикладных компьютерных программ собственной разработки для активизации изучения профессионально-ориентированных маркетинговых дисциплин. Пакет программ может использоваться как в учебном процессе, так и в маркетинговой деятельности предприятий. Приведены примеры графических оболочек отдельных задач, доказывающие простоту и удобство использования пакета.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІнформаційні технологіїuk
dc.subjectМаркетингова діяльністьuk
dc.subjectПрограмне забезпеченняuk
dc.subjectInformation technologyuk
dc.subjectMarketing activitiesuk
dc.subjectSoftwareuk
dc.subjectИнформационные технологииuk
dc.subjectМаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectПрограммное обеспечениеuk
dc.titleВикористання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплінuk
dc.title.alternativeThe use of computer applications in the study of professional marketing disciplinesuk
dc.title.alternativeИспользование прикладных компьютерных программ при изучении профессиональных маркетинговых дисциплинuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYarenko, Anatoly V.-
local.contributor.altauthorЯренко, Анатолий Валерьевич-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Хмельницького національного університетуuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Яренко 2009 ХНУ.pdf405,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.