Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1153
Назва: Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплін
Інші назви: The use of computer applications in the study of professional marketing disciplines
Использование прикладных компьютерных программ при изучении профессиональных маркетинговых дисциплин
Автори: Яренко, А. В.
Ключові слова: Інформаційні технології
Маркетингова діяльність
Програмне забезпечення
Information technology
Marketing activities
Software
Информационные технологии
Маркетинговая деятельность
Программное обеспечение
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Яренко А.В. Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплін [Текст] / А.В. Яренко // Вісник Хмельницького національного університету. - 2009. - № 5. - т. 3. – с. 238-241.
Source: Вісник Хмельницького національного університету
Короткий огляд (реферат): У статті представлено досвід використання пакету прикладних комп'ютерних програм власної розробки для активізації вивчення професійно-орієнтованих маркетингових дисциплін. Пакет програм може використовуватися як у навчальному процесі, так і у маркетинговій діяльності підприємств. Наведено приклади графічних оболонок окремих задач, що доводять простоту й зручність використання пакету.
In the article the experience of using of self-maid applied computer programs packet for profession-oriented marketing subjects study activation is presented. The programs packet may be uses both in learning process and in enterprises marketing activity. The examples of graphic shells of separate tasks are presented; they prove simplicity and convenience of packet using.
В статье представлен опыт использования пакета прикладных компьютерных программ собственной разработки для активизации изучения профессионально-ориентированных маркетинговых дисциплин. Пакет программ может использоваться как в учебном процессе, так и в маркетинговой деятельности предприятий. Приведены примеры графических оболочек отдельных задач, доказывающие простоту и удобство использования пакета.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1153
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Яренко 2009 ХНУ.pdf405,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.