Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1163
Назва: Genesis or creation and development of brand-capital of Kyiv national university of technologies and design
Інші назви: Генеза формування та розвитку бренд-капіталу Київського національного університету технологій та дизайну
Автори: Shcherbak, V.
Ключові слова: multilevel model of brand promotion
the level of brand capitalization of universities
education market
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Shcherbak V. Genesis or creation and development of brand-capital of Kyiv national university of technologies and design = Генеза формування та розвитку бренд-капіталу Київського національного університету технологій та дизайну / V. Shcherbak // Менеджмент : зб. наук. пр. – 2015. – Вип. 21. – С. 48-60.
Source: Менеджмент
Короткий огляд (реферат): A study of the formation genesis of multilevel model for brand promotion of modern institution in the educational market is performed. The proposed system of institution brand management based on the evaluation of capitalization and assets of the brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1163
Faculty: Науково-дослідний інститут економіки
Department: Науково-дослідний інститут економіки
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160316_102.pdf206,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20160316_102_Titul.pdfТитульна сторінка475,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20160316_102_ZmistEng.pdfЗміст випуска англійською мовою25,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20160316_102_ZmistUkr.pdfЗміст випуска українською мовою61,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.