Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12206
Назва: | Особливості застосування техніки гарячого батика в станковій композиції |
Інші назви: | Особенности применения техники горячего батика в станковой композиции Features of the technique of batik in the easel composition |
Автори: | Балан, У. Г. |
Ключові слова: | батик текстиль дизайн виробів з текстилю властивості матеріалів дизайн изделий из текстиля свойства материалов batik textile properties of materials design of textile product design of products made of natural fabrics |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Балан У. Г. Особливості застосування техніки гарячого батика в станковій композиції / У. Г. Балан // Технічна естетика і дизайн : міжвідомчий науково-технічний збірник. – 2018. – Вип. 14. – С. 3-8. |
Source: | Технічна естетика і дизайн The industrial art and design |
Короткий огляд (реферат): | Надано результати дослідження живописних можливостей техніки гарячого батику при створенні станкових композицій. Метою стало визначення принципів роботи та технологічних особливостей при створенні живописних робіт на основі натуральних тканин – бавовни, шовку. На основі наведених прикладів визначено методику роботи над композицією та з'ясовано особливості взаємодії матеріалів, охарактеризована сутність та послідовність роботи при створенні станкової композиції в техніці гарячого батику. Представлены результаты исследования живописных возможностей техники горячего батика при создании станковых композиций. Целью стало определение принципов работы и технологических особенностей при создании живописных работ на основе натуральных тканей – хлопка, шелка. На основе приведенных примеров определена методика работы над композицией и выяснены особенности взаимодействия материалов, описаны суть и последовательность работы при создании станковой композиции в технике горячего батика. The results of research of scenic possibilities of batik technique at creation of easel compositions are given. The purpose was to determine the principles of planning the course of work and technological features when creating paintings on natural fabrics – cotton, silk. On the basis of the examples given, the order of work on the composition is detennined, and the peculiarities of the interaction of the materials are specified, a series of problematic processes are described, and the nature and sequence of work in the creation of easel composition in the technique of batik are described. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12206 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну |
ISSN: | 2221-9293 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра графічного дизайну (ГД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20190313_301.pdf | 1,56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
20190313_301_Titul.pdf | 163,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
20190313_301_Zmist.pdf | 216,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.