Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБреус, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2019-03-26T13:43:42Z-
dc.date.available2019-03-26T13:43:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБреус С. В. Дослідження та оцінювання ризиків у контексті управління процесом забезпечення економічної безпеки системи закладів вищої освіти / С. В. Бреус // Evropský časopis ekonomiky a managementu. – 2019. – Vol. 5, Issue 1. – P. 116-132.uk
dc.identifier.issn2533-4794uk
dc.identifier.issn2533-4808uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12280-
dc.description.abstractУ статті узагальнено процес оцінювання ризиків, що складає підґрунтя управління процесом забезпечення економічної безпеки системи закладів вищої освіти, який представлено у вигляді запропонованих етапів формування методичного підходу до оцінювання ризиків економічній безпеці системи закладів вищої освіти виконання шести етапів. На основі статистичних даних здійснено дослідження загроз та оцінювання ризиків економічній безпеці системи закладів вищої освіти з використанням розробленого методичного підходу до оцінювання ризиків. Визначено прогнозні межі показників за результатами аналізу ризиків за максимальним відсотком допустимого значення показників, які можуть бути покладені в основу розрахунку прогнозу рівня економічної безпеки системи закладів вищої освіти.uk
dc.description.abstractThe article summarizes the process of risk evaluation, which forms the basis for managing the process of ensuring the economic security of higher education institutions, presented in the form of proposed stages of the formation of a methodological approach to risk evaluation for the economic security of higher education institutions in six stages. On the basis of statistical data, the research of threats and risk evaluation for the economic security of institutions of higher education was carried out using the eveloped methodological approach to risk evaluation. The predicted boundaries of the indicators according to the results of the risk analysis are determined on the basis of the maximum percentage of the admissible value of the indicators that can be used as the basis for calculating the forecast of the level of economic security of the institutions of higher education system.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectекономічна безпека системи закладів вищої освітиuk
dc.subjectзагрози економічної безпеки системи ЗВОuk
dc.subjectризики економічній безпеці системи ЗВОuk
dc.subjectinstitutions of higher educationuk
dc.subjecteconomic security of institutions of higher educationuk
dc.subjectthreats to the economic security of the IHE systemuk
dc.subjectrisks to the economic security of the IHE systemuk
dc.titleДослідження та оцінювання ризиків у контексті управління процесом забезпечення економічної безпеки системи закладів вищої освітиuk
dc.title.alternativeResearch and risk evaluation under managing the process of ensuring the economic security of higher education institutionsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBreus, Svitlana Vasylivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceEvropský časopis ekonomiky a managementuuk
local.sourceEuropean journal of economics and managementuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BreusSV.pdfНаукова стаття793,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.