Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12325
Назва: Вплив факторів споживацького вибору на формування асортименту танцювального взуття
Автори: Бабич, А. І.
Драна, І. О.
Ключові слова: ринок взуття
маркетингові дослідження
споживчий вибір
попит
респонденти
сегментація
якість
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Бабич А. І. Вплив факторів споживацького вибору на формування асортименту танцювального взуття / А. І. Бабич, І. О. Драна // Збірник матеріалів II Міжнародної наукової конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (1-2 листопада 2018 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - С. 165-168.
Короткий огляд (реферат): Визначення факторів вагомості споживчого вибору щодо формування асортименту жіночого танцювального взуття з метою вдосконалення асортименту виробниками, поліпшення його якості і збільшення попиту на танцювальне взуття українських виробників. Визначені і узагальнені групи факторів споживчого вибору в результаті проведення маркетингових досліджень. Системний підхід вивчення питання дав змогу розібратися у "вузьких місцях" питання та надати рекомендації виробничникам щодо формування асортименту виробів з урахуванням аналізу факторів споживчого вибору, вдосконалення конструкції танцювального взуття, поліпшення його якості і збільшення попиту на танцювальне взуття українських споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12325
ISBN: 978-617-7506-25-5
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTextFashin2018_P165-168.pdf633,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.