Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12455
Title: Застосування теорії обмежень систем Е. Голдратта в корпоративному управлінні
Other Titles: Application of Goldratt's theory of constraints in corporation management
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Губань, Катерина Федорівна
Keywords: теорія обмежень систем
корпорації
конкурентоспроможність
ключові фактори
ефективність діяльності
теория ограничений систем
корпорации
конкурентоспособность
ключевые факторы
эффективность деятельности
theory of system constraints
corporation
competitiveness
key factors
performance
Issue Date: Oct-2018
Citation: Пономаренко І. В. Застосування теорії обмежень систем Е. Голдратта в корпоративному управлінні [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, К. Ф. Губань // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 5 (16). – С. 163-167. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/16-2018-ukr
Source: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Abstract: У статті розглянуто сутність теорії обмежень систем, яка була розроблена Е. Голдраттом. Розглянуто поняття bottleneck (вузьке місце), яке належить до головних елементів концепції бережливого виробництва. Виокремлено п’ять послідовних кроків, які дають змогу провести реорганізацію досліджуваної системи впродовж короткого періоду часу.
В статье рассмотрена сущность теории ограничений систем, которая была разработана Е. Голдраттом. Рассмотрено понятие bottleneck (узкое место), которое относится к главным элементам концепции бережливого производства. Выделены пять последовательных шагов, которые позволяют провести реорганизацию исследуемой системы в течение короткого периода времени.
The article deals with the essence of system constraints theory, which was developed by E. Goldtratt. Considered the concept of "bottleneck", which refers to the main elements of lean production concept. There are five consecutive steps that allow to reorganize the system under study for a short period of time.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12455
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2518-1971
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf282,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.