Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудко, П. М.-
dc.contributor.authorЧень, Сянчжи-
dc.date.accessioned2019-06-07T09:57:09Z-
dc.date.available2019-06-07T09:57:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудко П. М. Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства / П. М. Дудко, Чень Сянчжи // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 166-169.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12617-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду теоретичних засад маркетингового планування як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства. В статті визначено сутність планування маркетингової діяльності підприємства, розкрито типи програм маркетингової діяльності. Розглянуто найбільш поширені методи визначення бюджету маркетингу.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена рассмотрению теоретических основ маркетингового планирования как фактора повышения эффективности деятельности предприятия. В статье определена сущность планирования маркетинговой деятельности предприятия, раскрыты типы программ маркетинговой деятельности. Рассмотрены наиболее распространенные методы определения бюджета маркетинга.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the consideration of theoretical principles of marketing planning as a factor in increasing the efficiency of the enterprise. The article defines the essence of planning the marketing activity of the enterprise, describes the types of marketing activities. The most common methods for determining the marketing budget are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectпрограма маркетингової діяльностіuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectбюджет маркетингуuk
dc.subjectпланированиеuk
dc.subjectпрограмма маркетинговой деятельностиuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectбюджет маркетингаuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectplanninguk
dc.subjectmarketing activity programuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectmarketing budgetuk
dc.titleМаркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeМаркетинговое планирование как фактор повышения эффективности деятельности предприятияuk
dc.title.alternativeMarketing planning as a factor of increasing efficiency of the activity of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДудко, П. Н.-
local.contributor.altauthorDudko, P.-
local.contributor.altauthorChen, Syanchzhi-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P166-169.pdf157,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.