Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12617
Title: Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
Other Titles: Маркетинговое планирование как фактор повышения эффективности деятельности предприятия
Marketing planning as a factor of increasing efficiency of the activity of the enterprise
Authors: Дудко, П. М.
Чень, Сянчжи
Keywords: маркетинг
планування
програма маркетингової діяльності
ефективність
бюджет маркетингу
планирование
программа маркетинговой деятельности
эффективность
бюджет маркетинга
marketing
planning
marketing activity program
efficiency
marketing budget
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Дудко П. М. Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства / П. М. Дудко, Чень Сянчжи // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 166-169.
Abstract: Стаття присвячена розгляду теоретичних засад маркетингового планування як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства. В статті визначено сутність планування маркетингової діяльності підприємства, розкрито типи програм маркетингової діяльності. Розглянуто найбільш поширені методи визначення бюджету маркетингу.
Статья посвящена рассмотрению теоретических основ маркетингового планирования как фактора повышения эффективности деятельности предприятия. В статье определена сущность планирования маркетинговой деятельности предприятия, раскрыты типы программ маркетинговой деятельности. Рассмотрены наиболее распространенные методы определения бюджета маркетинга.
The article is devoted to the consideration of theoretical principles of marketing planning as a factor in increasing the efficiency of the enterprise. The article defines the essence of planning the marketing activity of the enterprise, describes the types of marketing activities. The most common methods for determining the marketing budget are considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12617
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2018_P166-169.pdf157,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.