Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [99] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 99
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Переваги маркетплейсів для підприємств роздрібної торгівліРадченко, Г. А.; Земляк, В. О.
2019Маркетинг послуг туристичного підприємстваМалтиз, В. В.; Нумцева, В. В.
2019Маркетингова стратегія просування банківських послуг на ринокМалтиз, В. В.; Павлов, Є. Д.
2019Дослідження купівельної поведінки у сфері роздрібної торгівліМалтиз, В. В.; Мацкевич, А. М.
2019Асортиментна політика торгівельного підприємстваМалтиз, В. В.; Величко, А. В.
2019Мотивація кадрів як основна складова управління персоналом на сучасних підприємствахМалтиз, В. В.
2019Маркетингове стратегічне управління закладом вищої освітиЯщук, Т. А.
2019Проблеми маркетингової діяльності фермерських господарствСаламін, О. С.
2019Комунікаційний процес в управлінні туристичною діяльністюМельник, А. О.; Захарченко, О. О.
2019Залучення інноваційних маркетингових інструментів промисловим підприємством для реалізації соціальних ініціативФокіна-Мезенцева, К. В.; Лошевич, М. Ю.
2019Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компанійФокіна-Мезенцева, К. В.; Давиденко, Н. В.
2019Ефективність закупівельної логістики на підприємстві при реалізації імпортних постачань: вітчизняний і світовий досвідФокіна-Мезенцева, К. В.; Алєєв, В. О.
2019Застосування бенчмаркетинга в логістиціФокіна-Мезенцева, К. В.; Акрамов, Д.
2019Маркетинговий потенціал у системі управлінняМельник, Л. С.; Хоптяр, І. О.
2019Управління маркетинговою діяльністю підприємстваМельник, Л. С.; Ущаповський, В. С.
2019Influencer Marketing як спосіб просуванняМельник, Л. С.; Колісник, О. А.
2019Проблеми розвитку туризму в УкраїніМельник, А. О.; Тукін, Н. В.
2019Аналіз прибутковості підприємств та шляхи її підвищенняМельник, А. О.; Петренко, Н. В.
2019Дослідження прибутковості підприємства в умовах конкурентного середовищаМельник, А. О.; Петренко, Л. В.
2019Особливості застосування суспільно-географічної методології до вивчення регіональних туристичних ринківМельник, А. О.; Олексієнко, О. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 99
VI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 5 квітня 2019 року)