Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12852
Назва: Переваги маркетплейсів для підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Радченко, Г. А.
Земляк, В. О.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Земляк В. О. Переваги маркетплейсів для підприємств роздрібної торгівлі / В. О. Земляк ; наук. кер. Г. А. Радченко // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12852
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P120.pdf122,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.