Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [99] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 99
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2019Тренди діджитал маркетингу, на які слід звернути увагуЄвсейцева, О. С.; Коростинська, Н. Р.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
2019Особливості форм комунікації в ІнтернетіЗимбалевська, Ю. В.; Новакович, М.
2019Необхідність дослідження споживачів на ринку консалтингових послугХоменко, О. І.; Тхорук, Ю. С.
2019Маркетингові дослідження індивідуальних споживачівХоменко, О. І.; Тарасенко, Т. В.
2019Маркетингові дослідження на промислових ринкахХоменко, О. І.; Стужний, О. С.
2019Важливість сегментації на ринку молочної продукціїХоменко, О. І.; Сидоренко, М. А.
2019Упаковка як складова управління розподілом товаруХоменко, О. І.; Середня, А. Г.
2019Методологія проведення маркетингових досліджень у сфері електромонтажних послуг на базі ТОВ "Спецмотнажсервіс К"Хоменко, О. І.; Сапян, А. С.
2019Український ринок органічної доглядової косметики та поведінка споживачів на ньомуХоменко, О. І.; Садихова, А. Н.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахХоменко, О. І.; Сіряк, Д. В.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Осадча, Л. Б.
2019Маркетингові дослідження ринку мінеральних вод в УкраїніХоменко, О. І.; Нікітович, В. В.
2019Теорія сегментування ринку в маркетингуХоменко, О. І.; Матвійчук, О. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 99
VI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 5 квітня 2019 року)