Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [99] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 99 з 99
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Козачук, А. С.
2019Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ПАТ "Житомирський маслозавод")Хоменко, О. І.; Ковальчук, Ю. С.
2019Управління процесом "Mystery Shopping" в мережі супермаркетівХоменко, О. І.; Киричок, В. В.
2019Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваХоменко, О. І.; Збарживецька, В. Б.
2019Ринок легкої промисловості як ринок самовираженняХоменко, О. І.; Великанова, Л. Г.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2019Впровадження інноваційної маркетингової стратегії на вітчизняному ринку хлібобулочних виробівХоменко, О. І.; Богомоленко, А. В.
2019Організація маркетингових досліджень підприємствХоменко, О. І.; Бобрик, Д. В.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2019Маркетплейси та їх значення для електронної торгівліХоменко, О. І.
2019Сутність семантичного ядра сайтуЧубукова, О. Ю.; Данченко, Я. О.
2019Сутність маркетингу соціальних мережЧубукова, О. Ю.; Білоус, К. С.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
2019Інтегровані маркетингові комунікації просування ТРЦ "РайON"Яцишина, Л. К.; Городецька, А. В.
2019Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємстваЯцишина, Л. К.; Гераскіна, А. О.
2019Ефективність маркетингової стратегії підприємстваЯцишина, Л. К.
2019Споживчі вподобання на ринку побутової техніки та електронікиЛабурцева, О. І.; Ло, М. В.
2019Сучасні тенденції маркетингової діяльності в роздрібній торгівліЛабурцева, О. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 99 з 99
VI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 5 квітня 2019 року)