Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛабурцева, О. І.-
dc.date.accessioned2019-07-09T22:02:34Z-
dc.date.available2019-07-09T22:02:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛабурцева О. І. Сучасні тенденції маркетингової діяльності в роздрібній торгівлі / О. І. Лабурцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 7.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12748-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleСучасні тенденції маркетингової діяльності в роздрібній торгівліuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P007.pdf210,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.