Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСкрипник, М. І.-
dc.contributor.authorТимченко, Ю. А.-
dc.date.accessioned2019-07-19T10:12:45Z-
dc.date.available2019-07-19T10:12:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТимченко Ю. А. Психологічний вплив реклами на споживача / Ю. А. Тимченко ; наук. кер. М. І. Скрипник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 81-82.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12821-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleПсихологічний вплив реклами на споживачаuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P081-082.pdf217,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.