Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБудякова, О. Ю.-
dc.contributor.authorРовнягін, О. В.-
dc.date.accessioned2019-07-19T10:46:01Z-
dc.date.available2019-07-19T10:46:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРовнягін О. В. Формування компетенцій в епоху цифрового маркетингу / О. В. Ровнягін ; наук. кер. О. Ю. Будякова // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 91.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12831-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleФормування компетенцій в епоху цифрового маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P091.pdf210,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.