Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1297
Назва: Формування системи управління змінами на підприємстві як чинник стратегічного партнерства
Інші назви: Формирование системы управления изменениями на предприятии как фактор стратегического партнерства
Formation of the change management system in the enterprise as a factor of strategic partnership
Автори: Лісун, Я. В.
Міх, О. М.
Ключові слова: зміна
стратегічний успіх
система управління змінами
взаємодія із зацікавленими сторонами
інтеграційні процеси
изменение
взаимодействие с заинтересованными сторонами
система управления изменениями
стратегический успех
интеграционные процессы
change
strategic success
change management system
stakeholders cooperation
integration processes
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Лісун Я. В. Формування системи управління змінами на підприємстві як чинник стратегічного партнерства / Я. В. Лісун, О. М. Міх // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. — 2015. — № 12. — С. 97-100.
Source: Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутність понять «зміна», «управління змінами», «взаємодія із зацікавленими сторонами». Запропоновано складові системи управління змінами у забезпеченні партнерства під- приємств. Встановлено, що зміни складають основу взаємодії об’єктів (підприємств), визначають ступінь їх залучення до інтеграційних процесів та визначають стратегічний успіх підприємства. Проведено порівняльний аналіз вимог до ефективного прийняття управлінських рішень та реалізації змін. Визначено основні бізнес-стратегії, орієнтовані на зміни та партнерство.
В статье исследована сущность понятий «изменение», «управление изменениями», «взаимодействие с заинтересованными сторонами». Определены составляющие системы управления изменениями в обеспечении партнерства предприятий. Установлено, что изменения составляют основу взаимодействия объектов (предприятий), определяют степень их вовлечения в интеграционные процессы и определяют стратегический успех предприятия. Проведен сравнительный анализ требований к эффективному принятию управленческих решений и реализации изменений. Определены основные бизнес-стратегии, ориентированные на изменения и партнерство.
In the article the essence of the concepts of «change», «change management», «stakeholders cooperation». The components change management system to provide enterprise partnerships is determined. In the article is grounded that changes are the basis of objects (companies) cooperation. It is determined, that degree of companies involvement in integration processes is defined the strategic success of the company. The article presents comparative analysis of the requirements for effective decision-making and implementing changes. It specifies the main business strategy focused on change and partnership.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1297
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2307-1745
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160325_102.pdf397,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.