Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДудко, П. М.-
dc.contributor.authorГригорець, Л.-
dc.date.accessioned2019-11-12T13:05:26Z-
dc.date.available2019-11-12T13:05:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГригорець Л. Брендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємства / Л. Григорець ; наук. кер. П. М. Дудко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 272-274.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14086-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.titleБрендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІнноваційне підприємництвоuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P272-274.pdf578,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.