Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14086
Title: Брендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємства
Authors: Дудко, П. М.
Григорець, Л.
Keywords: брендинг
інноваційна діяльність
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Григорець Л. Брендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємства / Л. Григорець ; наук. кер. П. М. Дудко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 272-274.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14086
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P272-274.pdf578,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.