Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКостинець, Ю. В.-
dc.contributor.authorМонька, І. С.-
dc.date.accessioned2019-11-12T13:36:35Z-
dc.date.available2019-11-12T13:36:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМонька І. С. Емоційна складова бренду / І. С. Монька ; наук. кер. Ю. В. Костинець // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 346-347.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14094-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectемоційна складоваuk
dc.subjectемоційний брендингuk
dc.titleЕмоційна складова брендуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P346-347.pdf358,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.