Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14094
Title: Емоційна складова бренду
Authors: Костинець, Ю. В.
Монька, І. С.
Keywords: споживач
бренд
емоції
емоційна складова
емоційний брендинг
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Монька І. С. Емоційна складова бренду / І. С. Монька ; наук. кер. Ю. В. Костинець // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 346-347.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14094
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P346-347.pdf358,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.