Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14189
Назва: Маркетинг як метод управління ефективністю підприємства
Автори: Воронкова, Т. Є.
Танцюра (Ємець), А. В.
Ключові слова: маркетинг
маркетингове управління підприємством
система маркетингу
переваги та недоліки системи
принципи побудови
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Танцюра (Ємець) А. В. Маркетинг як метод управління ефективністю підприємства / А. В. Танцюра (Ємець) ; наук. кер. Т. Є. Воронкова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 77-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14189
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P077-078.pdf764,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.